Jak działa tymczasowe wsparcie restrukturyzacyjne?
Jest to kontynuacja pomocy na ratowanie lub funkcjonuje jako samodzielny instrument i jest adresowany do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.
Jeżeli dotychczasowe warunki wsparcia okażą się niewystarczające, przedsiębiorca z sektora MŚP będzie mógł wystąpić o dodatkowe środki z puli pomocy na restrukturyzację i tym samym przedłużyć okres spłaty.
Jak złożyć wniosek?
Przedsiębiorcy zainteresowani uzyskaniem pomocy mogą składać wnioski:
- osobiście w siedzibie Agencji Rozwoju Przemysłu S.A. przy ul. Nowy Świat 6/12 w Warszawie
- za pośrednictwem operatora pocztowego na adres Agencji Rozwoju Przemysłu S.A., ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa
- za pomocą środków komunikacji elektronicznej przez elektroniczna skrzynkę podawczą e-PUAP na adres: /ARPSACentrala/SkrytkaESP
- Nabór wniosków prowadzony jest w trybie ciągłym do wyczerpania budżetu projektu przewidzianego dla każdego roku.
- O przyznaniu pomocy decyduje kolejność złożenia wniosku, przy czym wniosek musi być kompletny i poprawnie wypełniony.
Infolinia: 800 800 120*
*Infolinia nie udziela informacji na temat etapu rozpatrywania wniosku.
Zapytania dotyczące etapu rozpatrywania wniosku prosimy kierować przez formularz kontaktowy.
![Kółko w tle](/static/images/arp_circle.922a9f464948.png)
![Kółko w tle](/static/images/arp_circle.922a9f464948.png)
Ważne informacje
Ocenie podlegają tylko wnioski kompletne, spełniające wymagania formalne, opisane szczegółowo w: Tymczasowe wsparcie restrukturyzacyjne - formalne elementy wniosku
Przed złożeniem wniosku należy zapoznać się z Zasadami Zasady
Wykaz osób posiadających licencję doradcy restrukturyzacyjnego (Link).
WYŁĄCZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI ARP S.A.
Możliwość skorzystania z usługi doradcy restrukturyzacyjnego na zasadach komercyjnych. ARP S.A. nie ponosi odpowiedzialności za działania podejmowane w imieniu i na rzecz Przedsiębiorcy w zakresie przygotowywania dokumentacji niezbędnej do uzyskania Pomocy przez doradców restrukturyzacyjnych.