Jak działa tymczasowe wsparcie restrukturyzacyjne?
Jest to kontynuacja pomocy na ratowanie lub funkcjonuje jako samodzielny instrument i jest adresowany do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.
Jeżeli dotychczasowe warunki wsparcia okażą się niewystarczające, przedsiębiorca z sektora MŚP będzie mógł wystąpić o dodatkowe środki z puli pomocy na restrukturyzację i tym samym przedłużyć okres spłaty.
Jak złożyć wniosek?
Przedsiębiorcy zainteresowani uzyskaniem pomocy mogą składać wnioski:
- osobiście w siedzibie Agencji Rozwoju Przemysłu S.A. przy ul. Nowy Świat 6/12 w Warszawie
- za pośrednictwem operatora pocztowego na adres Agencji Rozwoju Przemysłu S.A., ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa
- za pomocą środków komunikacji elektronicznej przez elektroniczna skrzynkę podawczą e-PUAP na adres: /ARPSACentrala/SkrytkaESP
- Nabór wniosków prowadzony jest w trybie ciągłym do wyczerpania budżetu projektu przewidzianego dla każdego roku.
- O przyznaniu pomocy decyduje kolejność złożenia wniosku, przy czym wniosek musi być kompletny i poprawnie wypełniony.
Infolinia: 800 800 120*
*Infolinia nie udziela informacji na temat etapu rozpatrywania wniosku.
Zapytania dotyczące etapu rozpatrywania wniosku prosimy kierować przez formularz kontaktowy.
Ważne informacje
Ocenie podlegają tylko wnioski kompletne, spełniające wymagania formalne, opisane szczegółowo w: Tymczasowe wsparcie restrukturyzacyjne - formalne elementy wniosku
Przed złożeniem wniosku należy zapoznać się z Zasadami Zasady
Wykaz osób posiadających licencję doradcy restrukturyzacyjnego (Link).
WYŁĄCZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI ARP S.A.
Możliwość skorzystania z usługi doradcy restrukturyzacyjnego na zasadach komercyjnych. ARP S.A. nie ponosi odpowiedzialności za działania podejmowane w imieniu i na rzecz Przedsiębiorcy w zakresie przygotowywania dokumentacji niezbędnej do uzyskania Pomocy przez doradców restrukturyzacyjnych.