Grupa PFR uruchomiła zintegrowane centrum informacji i obsługi

Data dodania: 2016-12-14
Grupa PFR uruchomiła zintegrowane centrum informacji i obsługi dla przedsiębiorców, samorządów i klientów indywidualnych zainteresowanych instrumentami rozwoju. Jest to element realizacji Strategii na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju, która przewiduje integrację polskich instytucji rozwojowych poprzez stworzenie silnego centrum kompetencyjnego oraz wzmocnienie ich zdolności finansowania projektów kluczowych dla polskiej gospodarki.

Grupa PFR uruchomiła zintegrowane centrum informacji i obsługi dla przedsiębiorców, samorządów i klientów indywidualnych zainteresowanych instrumentami rozwoju. Jest to element realizacji Strategii na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju, która przewiduje integrację polskich instytucji rozwojowych poprzez stworzenie silnego centrum kompetencyjnego oraz wzmocnienie ich zdolności finansowania projektów kluczowych dla polskiej gospodarki.

W konferencji, która odbyła się 14 grudnia br. wziął udział Wicepremier, Minister Rozwoju i Finansów Mateusz Morawiecki, Prezes Polskiego Funduszu Rozwoju Paweł Borys, a także prezesi spółek wchodzących w skład Grupy. Wśród prezentujących ofertę Grupy PFR był także Prezes ARP Marcin Chludziński, który przedstawił główne narzędzia rozwoju przemysłu, jakie w ramach Strategii na Rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju wdraża Agencja Rozwoju Przemysłu.

Nowa oferta Grupy PFR przyniesie konkretne korzyści dla przedsiębiorców: lepszą jakość i efektywność instrumentów rozwoju, łatwość dostępu do kompleksowej informacji o programach rozwojowych, dopasowanie usług do potrzeb klientów, profesjonalną obsługę i doradztwo, wyższą przejrzystość zasad korzystania z poszczególnych instrumentów, szerszą dostępność produktów. Integrując działalność m.in. Agencji Rozwoju Przemysłu, Banku Gospodarstwa Krajowego, Korporacji Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych, Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu oraz Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Grupa PFR zapewnia lepszą koordynację programów rozwojowych na bazie jednolitej strategii i zintegrowanych kanałów kontaktu.

Więcej informacji na stronie PFR - tutaj